Vuoden latuyhdistys -tunnustus haettavana

ke 30. tammikuuta 2019 10.05.00

Ehdotuksia Vuoden jäsenyhdistykseksi voivat tehdä Suomen Ladun jäsenyhdistykset. Ehdottaa voi omaa tai toista oman alueen yhdistystä.

Vuoden latuyhdistys palkitaan kevätkokouksessa. Ehdotukset toimitetaan oman alueen alueyhdyshenkilölle viimeistään 24.2. Ehdotus on vapaamuotoinen, enintään yhden A4 pituinen. Ehdotuksessa kuvaillaan yhdistyksen keskeiset saavutukset strategisilla osa-alueilla:

Ulkoile - liikuntatominta, tapahtumat
Osallistu - vapaaehtoistoiminta, yhdistystoiminta
Vaikuta - vaikuttamistyö, yhteistyö

Aluetyöryhmä valitsee ehdotuksista parhaan toimitettavaksi alueen ehdotuksena Suomen Ladulle. Ne aluetyöryhmän jäsenet, joiden oma yhdistys on ehdolla, eivät voi osallistua asian käsittelyyn työryhmässä. Jos kaikki työryhmässä edustetut yhdistykset ovat ehdolla, niin työryhmä nimeää puolueettoman henkilön valitsemaan alueen ehdokkaan ehdotusten joukosta.

Aluetyöryhmät toimittavat ehdotuksensa Suomen Ladulle viimeistään 5.4. Palkintona Vuoden jäsenyhdistys saa Jaakko Paavela -stipendin ja se jaetaan Pajulahden urheiluopistolla järjestön kevätkokouksessa 27.4.2019.