Keskitetty jäsenmaksulaskutus ja jäsenrekisterin hoito 2018

pe 10. marraskuuta 2017 12.08.00

Jotta jäsenrekisteri pysyy ajan tasalla ja jäsenmaksujen laskutus toimii sujuvasti, tarvitaan yhteistyötä yhdistysten ja järjestön välillä. Pyydämme tutustumaan tähän dokumenttiin huolella ja ajatuksella. Pyydämme myös, että uudet luottamushenkilöt perehdytetään jäsenrekisterin käyttöön yhdistyksessä.

Suomen Ladulla on käytössä Ankkuri-jäsenrekisteri. Järjestö hoitaa lähes kaikkien jäsenyhdistystensä jäsenrekisteriä Ankkurissa. Jäsenyhdistyksillä on Ankkuriin yhdistyskäyttäjätunnukset (max 2 tunnusta per yhdistys), joilla pääsee selaamaan oman yhdistyksen jäsentietoja. Nämä jäsenrekisterin yhdistyskäyttäjät voivat selata jäsenrekisteriä, tulostaa jäsenlistoja, osoitetarroja sekä täydentää henkilön perustiedoissa olevia kenttiä: Syntymäaika, Sukupuoli, Matkapuhelin ja Sähköposti. Ankkuriin. Uusia yhdistyskäyttäjän tunnuksia Ankkuriin saa jäsenpalvelun vastaavalta ulla.kosonen@suomenlatu.fi Suomen Latu järjestää vuosittain myös Ankkurikäyttäjien koulutuksia. Mahdollisissa epäselvissä tai ongelmatilanteissa voitte aina kääntyä Suomen Ladun jäsenpalvelun puoleen.

Löydät dokumentin tästä sekä aineistoista kohdasta Ankkuri -jäsenrekisteri.