Hae 2019 kiertuetapahtumia nyt!

ma 17. syyskuuta 2018 17.00.00

Suomen Latu järjestää 2019 yhteensä viisi erillistä laji- ja tapahtumakiertuetta. Ne ovat nyt haettavissa.

Suomen Ladun organisoimat valtakunnalliset teema- ja massatapahtumat sekä lajikiertueet ovat yksi strategian painopisteistä. Tapahtumia toteutetaan yhdessä jäsenyhdistysten ja yhteistyökumppaneiden kanssa.

Jäsenyhdistykset voivat hakea seuraavien valtakunnallisten kiertueiden tapahtumaa omalle paikkakunnalleen. Kiertuetapahtumaa on myös mahdollista hakea yhdessä naapuriyhdistyksen kanssa. Kiertueaikataulut rakennetaan siten, että ne mahdollistavat mahdollisimman lyhyet siirtymät ja sujuvan logistiikan, kuitenkin ottaen huomioon myös yhdistysten aikataululliset toiveet.

Haettava 31.10.2018 mennessä

• Angry Birds go Snow ( tammi-maaliskuu 2019)
  • Hiihtokiertue (tammi-maaliskuu 2019)

Haettava 31.12.2018 mennessä

• Retkeilykiertue (touko-kesäkuu)
  • Polkujuoksu tutuksi -kiertue (touko-kesäkuu)
  • Hyvinvointia luonnosta -kiertue (elo-syyskuu)

Hae tapahtumia tästä linkistä: lyyti.in/kiertuehaku2019

Kiertuepaikkakunnat julkaistaan talvikiertueiden osalta marraskuussa ja kesäkiertueiden osalta tammikuussa.

Muita Suomen Ladun organisoimia valtakunnallisia tapahtumia ja kampanjoita 2019 ovat

• 2.2.-10.3. #Ulkonakuinlumiukko
  • 10.-11.5. Unelmien liikuntapäivä
  • 31.8. Nuku yö ulkona
  • 30.9.-13.10. Kutsu viranhaltija ulkoilupaikalle

Lisätietoja laji- ja tapahtumakiertueista antaa aikuisliikunnan suunnittelija Wilhelm Stenbacka (wilhelm.stenbacka@suomenlatu.fi) sekä kunkin lajin/toimintamuodon lajivastaava.