Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Kirsi Uusitalo. Yhteydenotot ja palautteet:

Yhteiset polut -hanke kutsuu mukaan tapahtumiin!

ke 18. toukokuuta 2022 14.20.00

Hanke on hyvässä vauhdissa ja kesäkuussa on mahdollista kokea yhdenvertaista retkeilyä ja ulkoilua. Luvassa on kaikille avoin kokemuspäivä 9.6. tai paikallisia retkiä Retkelle-päivien muodossa 11.-12.6. Lisäksi kesän kruunaa Nuku yö ulkona Kiljavan metsähotellissa 27.8.

Suomen Paralympiakomitea järjestää yhteistyössä Suomen Ladun kanssa yhdenvertaisen luontoliikunnan kokemuspäivän Oittaan ulkoilualueella Espoossa torstaina 9. kesäkuuta 2022 klo 12.00–19.00. Tapahtuma on esteetön. Tervetulleita ovat kaikki luontoliikunnasta ja yhdenvertaisten luontoliikuntatapahtumien järjestämisestä kiinnostuneet. Yhteiset polut: Luontoliikunnan kokemuspäivä.

Suomen Ladun valtakunnallisia Retkelle-päiviä vietetään ensimmäistä kertaa 11.-12.6., jolloin Suomen Ladun jäsenyhdistykset järjestävät viikonlopun aikana yli 50 retkeä ympäri Suomen. Retkien teemoina ovat esimerkiksi päiväretki jalkaisin, maahanmuuttajien tutustuminen suomalaiseen ulkoiluun tai tehostetun tuen asumisyksikön puistoretki. Yhteiset polut osallistuu Retkelle-päiviin tukemalla moninaisten retkien järjestämistä. Katso löytyisikö sinulle sopiva retki ja lähde mukaan: Retkelle 11.-12.6.2022

Yhteiset polut tulee näkymään myös vahvasti Kiljavan metsähotellissa Nuku yö ulkona -tapahtuman yhteydessä. Tapahtumassa pääset vuokraamaan itsellesi esteettömiä majoituksia ja kokemaan soveltavaa ulkoilua. Ota sivut seurantaan: www.suomenlatu.fi/nukuyöulkona

Hankkeen omat sivut: www.suomenlatu.fi/yhteisetpolut