Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Lotta Vuorela. Yhteydenotot ja palautteet:

Yhdistyspolun koulutukset

ti 15. marraskuuta 2022 12.00.00

Yhdistyspolun käyttäjätunnukset hakeneille järjestetään tukiklinikoita maanantaisin.

Joka maanantai (pois lukien joulu-loppiainen) klo 17.00-17.50 järjestetään yhdistyskäyttäjien tukiklinikka etänä Google Meetin välityksellä. Linkki on joka kerta sama ja kutsu lähetetään sähköpostitse Yhdistyspolun käyttäjätunnukset hakeneille.

Maanantaina 21.11. klo 18.00–19.00 on uutiskirjetoimintojen koulutus. Tapahtumanhallinta (kutsu- ja ilmoittautumistoiminnot) koulutuksen ajankohta ilmoitetaan, kun toiminnot ovat valmistuneet. Alustavasti tämä sijoittuu joulukuun alkuun.

Rekisterin tietosisältö ja toiminnot

Jäsenrekisterin tietosisällön siirtäminen Ankkurista on tehty. Muutokset on 1.11. alkaen tehty ainoastaan Yhdistyspolkuun ja se on ajan tasalla. Joitakin pieniä virheitä on vielä havaittu ja niiden korjaamista jatketaan tarpeen mukaan. Jos havaitset virheen jäsenrekisterin sisältämissä tiedoissa, otathan yhteyttä sähköpostitse rauli.rautavuori@suomenlatu.fi.

Ohjeita ja ohjevideoita sekä usein kysyttyjä kysymyksiä löydät jatkossa Google Drive -kansiosta.