Vuoden 2021 valtakunnalliset tapahtumat

pe 25. syyskuuta 2020 09.27.00

Vuonna 2021 on tulossa useita erilaisia kiertueita, tapahtumia ja kampanjoita. Nämä tapahtumat toteutetaan yhteistyössä Suomen Ladun toimiston ja tapahtuman järjestävän yhdistyksen kanssa. Tapahtumat ovat loistava tapa innostaa ihmisiä ulkoilemaan ja saada yhdistykseen uudenlaista toimintaa!

Alla on listattu kaikki yhteistyössä järjestettävät tapahtumat, joten laita päivämäärät ja ilmoittautumisaikataulut muistiin. Osassa haku on jo auki!

Tapahtumat, joiden järjestäjäksi voitte HAKEA:

#UlkonaKuinLumiukko -kiertuetapahtumat 17.2.-14.3., hae 18.10. mennessä. Lisätietoja ja hakulomake.

Hyvinvointia luonnosta -kiertue touko-kesäkuussa, hae 30.11. mennessä: www.lyyti.fi/reg/kiertuehaku2021
Hyvinvointia luonnosta -Metsämielellä kiertue 2021 saa mausteikseen villiyrtin. Hae mukaan, opi uutta ja nauti luonnosta helppojen Metsämieli-harjoitusten avulla. Kiertue on hyvä startti uudenlaisen toiminnan aloittamiseen yhdistyksessä tai toiminnan vakiinnuttamiseen.

Polkujuoksukiertue eri teemoilla elo-syyskuussa, hae 30.11. mennessä: www.lyyti.fi/reg/kiertuehaku2021
Polkujuoksukiertueen teemoina ovat puolestaan luontoparkour, luontokuntosali ja perhepolkujuoksu. Kiertue on hyvä startti uudenlaisen toiminnan aloittamiseen tai toiminnan vakiinnuttamiseen.

Nuku yö ulkona -päätapahtumat 28.8., hae 15.12. mennessä. Lisätietoja ja hakulomake.

Tapahtumat, joiden järjestäjäksi voitte ILMOITTAUTUA:

Talviuintipäivä 11.-17.1., Ilmoittautuminen 24.9.-30.11.: www.lyyti.fi/reg/rakastutalviuintiin2021
Onko talviuinti sinusta ihanaa? Haluatko rohkaista muitakin lajin pariin? Järjestäkää tammikuun toisella viikolla Rakastu talviuintiin -päivä, jolloin talviuintipaikkanne ovet ovat avoinna kaikille halukkaille! Suomen Latu tukee tapahtumajärjestäjiä viestintämateriaalilla, tukipaketilla ja valtakunnallisella tiedottamisella.

#UlkonaKuinLumiukko 17.2.-14.3., (Ilm. 1.11.2020-10.1.2021)

Kutsu päättäjä ulos: kuntavaalit2021 15.3.-15.4.2021, (Ilm. 15.1.-1.3.2021)

Unelmien liikuntapäivä (perheliikunta) 10.5. (Ilm. 1.3.-11.4.2021)

Nuku yö ulkona 28.8., (Ilm. 3.5.-8.8.)

Sienestyskampanja 28.8.-12.9. (Ilm. 3.5.-8.8.)

Hämärähommat-tapahtumat (perheliikunta) 15.10.-30.11. (Ilm. 1.9.-30.10.2021)

Tapahtumista, joiden ilmoittautumisaika alkaa myöhemmin, tulee lisätietoa tammikuussa.