Vapaaehtoistoiminnan koulutus

to 13. elokuuta 2020 13.58.00

Te vapaaehtoiset olette Suomen Ladun toiminnan kivijalka ja vapaaehtoisten aktiivinen toiminta, sitoutuminen ja myös uusien vapaaehtoisten löytyminen ovat toiminnan elinehto. Vapaaehtoistoiminnan tukemiseksi Suomen Latu toteuttaa vapaaehtoistoiminnan koulutuksen kaikilla latualueilla tämän ja ensi vuoden aikana.

Tänä syksynä koulutus alkaa Keski-Suomen ja Kymi-Vuoksen latualueilla. Koulutus on kaksiosainen ja suunnattu kaikille yhdistysaktiiveille.

Keski-Suomi 14.-15.11.2020 & 20.3.2021
Kymi-Vuoksi 21.-22.11.2020 & 21.3.2021

Koulutuksessa käsitellään vapaaehtoistoiminnan vahvistamista eri näkökulmista ja annetaan työkaluja lujittaa oman yhdistyksen toimintaa. Koulutus on osallistujille maksuton. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Ensi vuonna koulutus toteutuu vielä Uudenmaan, Oulun ja Lapin latualueilla. Osallistuminen toisen latualueen koulutukseen on myös mahdollista, mikäli oman alueen koulutus on jo mennyt ohi. Lisätietoa koulutuksista antaa Kirsi:  kirsi.uusitalo@suomenlatu.fi.