Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Vapaaehtoistoiminnan koulutus 9.-10.4.

ma 22. maaliskuuta 2021 12.00.00

Kaipaatteko uutta puhtia oman yhdistyksen toimintaan? Useilla latualueilla jo toteutunut vapaaehtoistoiminnan koulutus toteutuu nyt ensimmäistä kertaa etänä!

Kahden päivän etäkoulutuksessa pääset miettimään oman yhdistyksen tilannetta, saat työkaluja kehittää toimintatapoja ja tutustut muihin yhdistysaktiiveihin eri yhdistyksistä. Uudenmaan latualueen koulutus muuntui etäkoulutukseksi ja samalla avautui mahdollisuus kutsua mukaan osallistujia eri puolilta Suomea.

Tule mukaan 9.-10.4. toteutuvaan etäkoulutukseen. Tavoite on, että samasta yhdistyksestä mukaan tulee 2-4 osallistujaa, jolloin kehitysajatusten toteuttaminen on sitten yhdessä hauskempaa!

Kommentit osallistujilta:
"Sain hyviä eväitä ryhdistää yhdistyksen toimintaa."
"Asia oli ryhmitelty selkeästi ja siitä oli tehty toimiva kokonaisuus."
"Tämä koulutus soveltuu kaiken kokoisille yhdistyksille ja on tärkeää asiaa kaikille. Kiitos kouluttajille!"

Ilmoittaudu mukaan linkin kautta: