Vapaaehtoisten viikkoa vietetään 29.11.–5.12.

to 28. marraskuuta 2019 09.16.00

Vapaaehtoisten päivänä 5.12. Kansalaisareena palkitsee Vuoden vapaaehtoisen 2019.

Vapaaehtoiset ja vapaaehtoistyö saavat erityistä huomiota 5. joulukuuta, kun Suomessa vietetään kansainvälistä Vapaaehtoisten päivää. Tänä vuonna Kansalaisareena laajentaa kampanjaa Vapaaehtoisten viikoksi 29.11.–5.12. Viikon päätteeksi Kansalaisareena palkitsee Vuoden vapaaehtoisen 2019 Helsingissä. Vuoden vapaaehtoinen -kampanjassa  annettiin 10 414 ääntä. Ehdokkaita oli yhteensä 86 kaikkiaan 45 paikkakunnalta.

Kansalaisareena ry kutsuu vapaaehtoiset, yhteisöt sekä vapaaehtois- ja vertaistoiminnan aktiivit ympäri Suomen osallistumaan vapaaehtois- ja vertaistyöstä käytävään keskusteluun, juhlistamaan vapaaehtoisuutta, kiittämään ja kannustamaan vapaaehtoisia ja vertaisia sekä järjestämään vapaaehtoisaiheisen tapahtuman omalla paikkakunnallaan.

www.kansalaisareena.fi/vapaaehtoistenpaiva