Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Kirsi Uusitalo. Yhteydenotot ja palautteet:

Uusia työntekijöitä Suomen Ladussa

to 20. tammikuuta 2022 13.51.00

Suomen Ladun toimistolla on tammikuussa aloittanut neljä uutta työntekijää.

Miika Honkanen on aloittanut hankesuunnittelijana Yhteiset polut -hankkeessa. Hankkeen tehtävänä on yhdenvertaistaa erilaisten perheiden mahdollisuuksia osallistua Suomen Ladun jo olemassa oleviin tapahtumiin. Miika on aiemmin toiminut Helsingin kaupungilla erityisliikunnan ohjaajana. Lisäksi hän on toiminut laajalti soveltavan liikunnan parissa erilaisissa tapahtumissa esiintyjänä, juontajana sekä tapahtumajärjestäjänä. Vapaa-ajalla Miika kilpaurheilee maalipallossa, sekä liikkuu ulkona mieluiten maastopyöräillen, hiihtäen tai ihan vain kävellen koiran kanssa metsässä.

Suomen Ladun toimistoassistenttina tammikuun alussa aloittanut Elina Pitkäranta on sydämeltään asiakaspalvelija ja kokenut toimistotyöntekijä. Elina vastaa toimistopalveluista sekä koulutusten ja tapahtumien hallinnoinnista. Vapaa-aika kuluu lasten kanssa, kierrellen kirpputoreja ja ompeluharrastuksen parissa. Elina rakastaa alkukesän vehreyttä ja haaveilee omasta mökistä.

Ilona Kivinen on aloittanut markkinoinnin suunnittelijana ja ottaa haltuun yhteistyökumppanuuksia ja jäsenhankinnan asioita. Lisäksi Ilona osallistuu varainkeräykseen. Aiemmin Ilona on työskennellyt mediayhtiöissä ja IT-palveluiden parissa ja hänellä on kokemusta mm. viestinnästä, markkinoinnista ja ratkaisumyynnistä. Ilona rakastaa luonnossa kulkemista ja merta.

Jenna Honkanen on uusi viestinnän suunnittelija. Hän siirtyi Suomen Latuun Suomen museoliitto ry:n palveluksesta, jossa hän työskenteli viestinnän suunnittelijana ja MUSEO-lehden tuottajana. Suomen Ladussa Jenna vastaa verkkoviestinnästä. Vapaa-ajalla Jenna harrastaa ultrajuoksua, kiipeilyä, uintia, joogaa, kuntosalia, kävelyä ja pyöräilyä. Lomillaan hän suuntaa mielellään vuorille.

Katso täältä Suomen Ladun henkilökunnan yhteystiedot