Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Lotta Vuorela. Yhteydenotot ja palautteet:

Uusi Yhdistyspolku-jäsenrekisteri on nyt käytössä

ke 2. marraskuuta 2022 10.50.00

Tietoa Suomen Ladun Yhdistyspolku-jäsenrekisterin käyttäjätunnuksista, koulutuksista ja koulutustallenteista, käyttöohjeista ja ohjevideoista sekä aikatauluista.

Käyttäjätunnukset

Kaikki tilatut yhdistyskäyttäjän tunnukset on luotu. Jos joltain puuttuu vielä tunnukset, otathan yhteyttä rauli.rautavuori@suomenlatu.fi. Kaikki pyynnöt ja kyselyt käsitellään viikon kuluessa.

Itseasiointisivusto Jäsenpolku on avautunut jäsenistolle 1.11.2022. Jäsenpolkuun voi tutustua osoitteessa https://suomenlatu.crmieportal.com/ HUOM! käyttäjätunnuksena toimii jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoite ja salasana on asetettava erikseen. Yhdistyskäyttäjän tunnuksella ja salasanalla ei pääse jäsenen itseasiointiin.

Koulutukset ja koulutustallenteet

Samansisältöiset koulutukset jäsenrekisteriominaisuuksista on järjestetty 25.10. ja 28.10. Tiistain 25.10. koulutuksen tallenne on katsottavissa oheisesta linkistä: youtu.be/bEdPFMAtEY0.

Järjestelmän viestintä- ja tapahtumailmoittautumisominaisuuksista on suunniteltu koulutus tiistaina 8.11.2022 klo 18. Ilmoittautuminen avautuu heti, kun ajankohta varmistuu.

Käyttöohjeet ja ohjevideot

Järjestelmästä on jo laadittu ohjevideoita ja niitä tehdään lisää. Järjestelmän tärkeimmistä toiminnoista on tarkoitus kirjoittaa myös lyhyet käyttöohjeet. Suomen Ladun työntekijöiden tai vapaaehtoisten laatimat ohjeet kootaan saataville Google Drive -kansioon. Kansioon tulee myös tiedosto, jossa on kootusti kysymykset ja vastaukset koulutuksista sekä sähköpostitse käsitellyistä kysymyksistä.

Ohjevideot julkaistaan sekä em. kansiossa että Youtubessa tulevien viikkojen aikana.

Aikataulu

Siirtymään Ankkurista Yhdistyspolkuun liittyy käyttökatko - maksimissaan muutamia päiviä välillä 31.10.-4.11.2022. Ankkurin muutosoikeudet poistuvat käyttökatkon aikana, lukuoikeudet säilyvät. Käyttökatkon aikana siirretään kesän aikana liittyneet ja muuttuneet jäsenyydet Ankkurista Yhdistyspolkuun.

Vuoden 2023 jäsenmaksujen ilmoittaminen ja laskuttaminen tapahtuu uudessa järjestelmässä. Ohjeet ilmoittamisesta tekeillä ja tulossa.

Jäsenyyksien hallintaan on tehty uudistuksia, muun muassa automaatioita ikäsidonnaisten jäsenyyksien päättymiseen ja muuttamiseen tavallisiksi jäsenyyksiksi

Lisätietoa:
projektipäällikkö Rauli Rautavuori