Toiminnalliset tuet jäsenyhdistyksille

to 22. lokakuuta 2020 14.00.00

Suomen Ladun jäsenyhdistykset voivat hakea toiminnallista tukea uuden lajin, toimintamuodon tai huoltopisteen kokeilemiseen ja kehittämiseen.

Myönnettävä tuki on 300-1000 euron suuruinen. Toiminnallista tukea haetaan sähköisellä lomakkeella.

Konkreettisina kohteina Suomen Ladun jäsenyhdistyksiä kannustetaan hakemaan toiminnallista tukea avovesiuinnin lajitoiminnan käynnistämiseen, suksenhuoltotilan perustamiseen sekä pyöränhuoltopajan perustamiseen. Toiminnallista tukea voi hakea myös yleisesti uusien lajien tai toimintamuotojen kehittämiseen sekä luontokotouttamiseen.

Lue tästä Vigu rf:n esimerkki toiminnallisen tuen toiminnasta.

Toiminnallisen tuen hakemusta koskeva päätös tehdään kuukauden kuluessa hakemuksen saapumisesta.Tukea voi hakea edellä mainituin kriteerein vielä vuoden 2020 loppuun saakka, vaikka itse toiminta suoritettaisiin osin seuraavan vuoden puolella. Vuoden 2021 osalta tuen kriteerit julkaistaan marraskuun 2020 aikana järjestökokouksen jälkeen.

Lisätietoja:
Aikuisliikunnan suunnittelija Sini Savolainen
sini.savolainen@suomenlatu.fi
puh. 040 539 9486

Juttua muokattu 4.11. ja poistettu maininnat Ikiliikkujat-toiminnasta, koska ko. tuki on loppunut.