Tilaa jäsenhankinnan suuntamysteeri tai kierrätyssetti yhdistyksellesi

ke 23. syyskuuta 2020 10.16.00

Nyt yhdistyksille uudet Suomen Latu-tuotteet jäsenhankintaan ja tapahtumien kierrätystä helpottamaan.

Suositusta suuntamysteeristä on nyt tehty yksinkertaistettu versio jäsenhankinnan tapahtumakäyttöön. Tehtävät toimivat hyvin toiminnallisena jäsenhankinta-aktiviteettina, jossa osallistujat tutustuvat samalla Suomen Ladun ja yhdistyksen toimintaan.

Yhdistyksille rakennetussa suuntamysteeripaketissa on valmiit materiaalit kolmeen tehtävään (mysteerilaatikko, lukko, tehtävät ja ohjeet suuntamysteerin käyttöön jäsenhankinnassa). Paketteja on jaossa 20 kappaletta. Suuntamysteerin käyttöön käytännössä tutustutaan järjestön kokouksen yhteydessä järjestettävässä jäsenhankkijaverkoston tapaamisessa 23.10. (myös etäosallistuminen on mahdollista).

Yhdistysten tapahtumiin tarkoitettu kierrätyssetti sisältää A4-kokoiset infotaulut eri jakeille ja 4 kpl Roskarenkejä (esittelyvideo täällä), joihin kierrätysohjeet voi kiinnittää ja näin helpottaa lajittelua tapahtumissa tai esimerkiksi latumajalla. Settejä on jaossa 15 ensimmäiselle tilaajayhdistykselle.

Lisäksi tilauslomakkeella on lisäksi mahdollista tilata neljän 50*70 cm julisteen settejä (eri lajien kuvia Ulkoile, osallistu, vaikuta -tekstillä) tai Suomen Latu-surf flag yhdistyksen käyttöön. Nämä tuotteet ovat varaston tyhjennystä, joten tuotteita on vain muutamia.

Tilauslomake löytyy täältä: www.lyyti.fi/reg/Tapahtumamateriaalin_tilaus_4402

Tilauslomake on auki 24.9.-9.10., tai niin kauan kuin tuotteita riittää. Tuotteet toimitetaan tilaajille joko postitse tai järjestön kokouksen yhteydessä Ikaalisissa.

Lisätietoja: Markkinoinnin suunnittelija Hanna Laakso, hanna.laakso@suomenlatu.fi, 050 338 2464