Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Tilaa heijastimia jäsenhankintaan ja markkinointiin!

to 23. syyskuuta 2021 10.15.00

Tänä syksynä kannustetaan ulkoilijoita näkymään heijastinten jaon merkeissä! Tätä varten Suomen Latu jakaa jäsenyhdistyksille jäsenhankintaan ja markkinointiin heijastinpaketteja. Voitte järjestää pop-up "heijastinratsian" esimerkiksi lenkkipolkujen varrella tai työmatkaliikenteen solmukohdassa pimeään aikaan.

Yksinkertaisimmillaan "ratsian" voi järjestää niin, että kysyy ohikulkijoilta "Missä sinun heijastimesi on?" tai kehumalla hänen näkyvyyttään ja tarjoamalla uutta heijastinta parantamaan ulkoilijan näkyvyyttä pimeässä. Samalla on hyvä kertoa yhdistyksen toiminnasta ja kannustaa liittymään jäseneksi. Heijastimia voi myös käyttää esimerkiksi osallistumiseen paikalliseen heijastinpuuhun.

Heijastintilaukseen pääset tästä: www.lyyti.fi/reg/heijastintilaus

Samalla voit tilata yhdistyksellesi Latu&Polku-lehtiä jaettavaksi esimerkiksi tapahtumissa. HUOM! tilattavat Latu&Polku-lehdet ovat vanhempaa erää (4/2020), jota jäi meille koronan peruttua tapahtumia viime talvena.

Päivitättehän samalla yhdistyksenne jäsenhankintavastaavanne tiedot jäsenhankkijaverkoston tiedostusta varten. Saatte samassa tilauksessa hänelle Suomen Latu -pipon käytettäväksi tapahtumissa. Jäsenhankkijoiden verkosto tapaa seuraavan kerran Suomen Ladun järjestön kokouksen yhteydessä Lappeenrannassa 29.10.

Tilausaikaa niin kauan kuin tuotetta riittää tai 31.10. saakka! Heijastinpaketteja lähetetään yhdistyksille 5.10. alkaen ja pop-up-tapahtumia voi toteuttaa koko syksyn ajan.

Lisätietoja:
Markkinoinnin suunnittelija Hanna Laakso, hanna.laakso@suomenlatu.fi, 050 338 2464.