Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Kirsi Uusitalo. Yhteydenotot ja palautteet:

Teemu Launio aloitti Talvireittihankkeessa

ke 14. syyskuuta 2022 11.30.00

Teemu Launio on aloittanut Suomen Ladun määräaikaisena hankesuunnittelijana 22.8. vastaten Talvireittihankkeen läpiviennistä osana Vaikuta-tiimiä.

Teemulla on monipuolinen työkokemus liikuntajärjestön puheenjohtajana, politiikan avustajana, yhteiskuntasuhteiden asiantuntijana sekä teknologiabisneksen eri tehtävistä. Osaaminen ja kokemus tulee hyötykäyttöön Talvireittihankkeessa, jonka tavoitteena on tehdä kuntien ja Suomen Ladun jäsenyhdistysten yhteistyöllä hoidettuja ja merkittyjä ulkoilureittejä muille kuin hiihtäjille.

Vaikka Teemu on itse hiihtäjä henkeen ja vereen, pitää hän tärkeänä, että saamme lisättyä ulkoilumahdollisuuksia luonnon keskellä myös muilla tavoin ulkoileville. Reittien käyttäjämääriä seurataan kävijälaskureilla, joilla todennetaan pilottien onnistuminen ja varmistetaan reittien kunnossapito myös tuleville talville. Hankkeen pilottien edistymisestä tulee tietoa Suomen Ladun uutiskirjeissä ja koulutuksissa, joten kannattaa seurata niitä!

Teemun tavoittaa numerosta 0400 825 008 tai osoitteesta teemu.launio@suomenlatu.fi.