Suomi Meloo Goes Erämelonta-Jotos!

Kuva: Antero Aaltonen

Suomi Meloo Goes Erämelonta-Jotos!

to 4. kesäkuuta 2020 11.30.00

Elokuussa otetaan askel kohti ”vanhaa normaalia”, kun Suomi Meloo ry järjestää kautta aikain ensimmäisen Erämelonta-Jotos -tapahtuman.

Korona siirsi Suomi Meloo- tapahtuman ensi vuodelle ja rajoitteilla täytetty kevät on takana. Haikein mielin tämän vuoden Suomi Meloo jäi toteutumatta. Sen sijaan Suomi Meloo järjestää ensimmäisen Erämelonta-Jotoksen 22.-23.8.2020 Mäntyharjulla. Silloin on luvassa viikonlopun mittainen melonta erähenkisissä tunnelmissa. Tarjoamme myös opastetutun melonnan, johtokanootin kera, samalla reitillä. Palvelut on järjestetty ainakin yö- ja lopetuspaikalle. Samalla saadaan viettää myös jälkimaininkeja!

Tapahtumaa kehitellään ja lisää tietoa kerätään - osallistujamäärä vaikuttaa suuresti millainen tapahtumasta muotoutuu. Käy tutustumassa eramelonta.fi - sivuilla aiheeseen. Kaikkea tätä, mikäli epidemiatilanne sen sallii. Nähdään elokuussa!

t. Suomi Meloo ry:n hallitus