Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Lotta Vuorela. Yhteydenotot ja palautteet:

Suomen Latu ja Nuku yö ulkona 17.6.

ti 23. toukokuuta 2017 09.41.00

Ilmoittautuminen tapahtuman järjestäjäksi ja materiaalin tilausohje.

Suomi 100-juhlavuoden ja Suomen Ladun näkyvin Luonnon päivä on Nuku yö ulkona 17.6.2017. Suomen Latu kannustaa yhdistyksiä järjestämään runsaasti erilaisia paikallisia tapahtumia ympäri maata ja haastamaan kaikki nauttimaan kesäyön tunnelmasta. Yhteinen tavoitteemme on saada ulos yli 10 000 yöpyjää.

Suomen Latu lähettää viikolla 23 kaikille ilmoittautuneille yhdistyksille tapahtumaa tukemaan materiaalipaketin johon kuuluu:

50 kpl Elovenan annospikapuuropussia
5 punttia Nuku yö ulkona-tulitikkuja
40 kpl Nuku yö ulkona retkimukeja
Muumiperheen retkeilytapahtuman järjestäjille lähetetään erillinen materiaalipaketti

Jos haluatte tapahtumaanne esim. jäsenhankintamateriaalia, se tilataan Suomen Ladun verkkokaupasta (tutustu tilausohjeisiin täältä).

Lisäksi tapahtuman järjestäjille lähetetään sähköistä materiaalia, jota voitte halutessanne hyödyntää omien tapahtumienne toteutuksessa.

Ilmoita yhdistyksesi viimeistään 5.6. mennessä Nuku yö ulkona-tapahtumapäivään oheisen linkin kautta. Ilmoittaudu tästä!

Ilmoittautumisen jälkeen laittakaa tapahtumanne Ketjun kautta Suomen Ladun tapahtumakalenteriin.

P.S. Suomen Ladun tapahtumakalenterin kautta Nuku Yö Ulkona -tapahtumat lisätään kootusti Metsähallituksen Luonnonpäivien tapahtumakalenteriin.