Suomen Ladun syyskokous 2020

pe 25. syyskuuta 2020 08.58.00

Syyskokous toteutetaan tänä vuonna hybridikokouksena, eli osallistuminen on mahdollista joko paikan päällä Ikaalisissa tai etäyhteyden välityksellä.

Suomen Ladun syyskokous toteutetaan su 25.10. hybridikokouksena. Tämä tarkoittaa sitä, että osallistua voi joko paikan päällä Ikaalisissa (Scandic Ikaalisten kylpylä, Huvilatie 2, 39500 Ikaalinen) tai etäyhteyden välityksellä. Viralliset kokousedustajat toimivat sähköisessä kokousympäristössä kevätkokouksen tapaan, vaikka osa heistä olisikin läsnä Ikaalisissa. Muut osallistujat voivat seurata kokousta joko YouTube-kanavalla tai paikan päällä Ikaalisissa.

Viralliset kokousedustajat nimetään puheenjohtajille lähetetyn webropol-valtakirjan kautta. Linkki on lähetetty 23.9. Mikäli sitä ei löydy puheenjohtajan sähköpostista, voitte olla yhteydessä toimistolle Kirsiin.

Kaikki kokousmateriaalit (esityslista, toimintasuunnitelma, ml. talousarvio, sekä yhdistysten äänimäärät) on julkaistu syyskokouksen verkkosivulla: www.suomenlatu.fi/kokoukset. Sivuilla on myös videoidut esittelyt sekä toimintasuunnitelmasta että talousarviosta.

Erilliset ilmoittautumiset Ikaalisiin saapuvien osalta tehdään 8.10. mennessä tämän linkin kautta.

Mikäli sinulla on kysyttävää syyskokoukseen liittyen, ole yhteydessä Suomen Ladun toimistolle Kirsiin:
Kirsi Uusitalo
kirsi.uusitalo@suomenlatu.fi