Suomen Ladun kevätkokous 2020

ti 21. huhtikuuta 2020 09.51.00

Suomen Latu toteuttaa kevätkokouksen ensimmäistä kertaa etäyhteyksin.

Kokouksen ensimmäinen osa on 23.-25.4. toteutuva verkkokeskustelu Google Drive -ympäristössä kokouksen päätösasioista. Yhdistyksiltä on jo koottu alustavia kantoja, joita kokousedustajat nyt pääsevät kommentoimaan. Ensimmäisessä osassa osallistujina ovat viralliset kokousedustajat jäsenyhdistyksistä.

Toinen osa on sunnuntaina 26.4. klo 9 etäkokouksena. Tätä kokousta voivat seurata  kaikki Suomen Ladun jäsenet. Linkki tulee jakoon myöhemmin.

Tarjoamme teknistä tukea Suomen Ladun kevätkokoukseen liittyen tiistaina 21.4. klo 18-19 https://meet.google.com/dho-wnba-nbt.

Tapaamisessa on neljä vartin mittaista osuutta:
1) Google-tilin tai gmail-tilin luominen: miksi ja miten?
2) Meets-kokoussovelluksen käyttö: miten osallistun, puhun, entä näkyykö kuva?
3) Google Drive -ympäristössä kommentointi: näin kommentoin docs ja pdf -tiedostoihin.
4) Mahdollinen äänestys webropol-ympäristössä: miten äänestän kevätkokouksessa.

Kaikkiin teemoihin liittyen olemme jo toteuttaneet ohjevideot, jotka löydät Suomen Ladun kevätkokoussivulta: https://yhdistyspalvelut.suomenlatu.fi/fi/kevatkokous.html

Lisäksi kokouksen alkaessa 23.4. klo 16, olemme tavoitettavissa Google Meetsissä tai puhelimitse 044 7229 350, mikäli kokoukseen liittyen on teknisen tuen tarpeita.

Kevätkokouksen kutsu on mennyt puheenjohtajille 1.4. sekä muistutuksena vielä 20.4. Yhdistykset voivat ilmoittautua kokoukseen keskiviikkoon 22.4. klo 16.00 mennessä. Yhdistyskohtainen ilmoittautumislinkki on ollut kokouskutsussa. Mikäli kutsua tai linkkiä ei löydy, otathan pikaisesti yhteyttä Kirsiin, kirsi.uusitalo@suomenlatu.fi.

Mukana on jo yli 60 yhdistystä ja vielä ehtii mukaan!

Kevätkokouksen kokousasiakirjat ja ohjeet löydät täältä.