Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Lotta Vuorela. Yhteydenotot ja palautteet:

Ovatko jäsentietosi ajan tasalla?

pe 18. marraskuuta 2022 10.00.00

Henkilöjäsen, perhejäsen vai rinnakkaisjäsen? Nyt on aika päivittää jäsenlaji- tai jäsenyhdistystiedot vuodelle 2023. Ilmoita muutoksista jäsenpalveluun 9.12. mennessä.

Kerro muutoksista Suomen Ladun jäsenpalveluun osoitteessa jasenpalvelu@suomenlatu.fi tai täytä palvelukortti osoitteessa suomenlatu.fi/jasenille. Osoitteenmuutoksia ei tarvitse ilmoittaa, sillä ne päivittyvät automaattisesti Jäsenpolkuun Postin osoitepalvelun kautta. Voit muokata yhteystietojasi myös jäsenen itseasiointisivustolla, kirjaudu Jäsenpolkuun osoitteessa suomenlatu.fi/jasenpolku.

Jäsenmaksulasku löytyy jatkossa Jäsenpolusta. Lähetämme sen vuodenvaihteessa myös sähköpostitse, mikäli meillä on tiedossa sähköpostiosoitteesi. Voit tilata vuoden 2023 jäsenmaksulaskun myös e-laskuna. Tilaamiseen tarvitset kolme tietoa: 1) vuoden 2022 jäsenmaksulaskun viitenumeron, jonka löydät Jäsenpolusta 2) uuden jäsennumerosi, jonka löydät Jäsenpolusta jäsenkortilta tai Omista tiedoista 3) verkkopankissa haettava laskuttajan nimi on "Suomen Latu ry". E-laskun tilaamiseen voit etsiä ohjeita oman pankkisi verkkosivuilta. E-laskun tilaus näkyy Jäsenpolussa omissa tiedoissa yleensä tilaamista seuraavana arkipäivänä. Jäsenet, joilla ei ole sähköpostiosoitetta, saavat laskun paperisena kuten ennenkin.

Keräämme nyt jäsentemme puuttuvia sähköpostiosoitteita uutta jäsenrekisteriä, sähköistä laskutusta ja jäsenen itseasiointisivustoa varten. Ilmoita sähköpostiosoitteesi »