Olethan tilannut Nuku yö ulkona -tapahtuman järjestämispaketin?

Kuva: Sampsa Sulonen

Olethan tilannut Nuku yö ulkona -tapahtuman järjestämispaketin?

ke 20. toukokuuta 2020 09.33.00

Aluehallintovirastojen ohjeiden mukaisesti näyttää siltä, että myös yli 50 hengen tapahtumia voi järjestää tietyt turvallisuusasiat huomioiden. Nyt on hyvä aika aloittaa Nuku yö ulkona -tapahtuman suunnittelu ja tilata järjestäjien tukipaketti. Tukipakettiin on lisätty myös käsidesiä, jotta voitte huolehtia hygieniasta.

Ilmoittamalla tapahtuman juhannukseen mennessä sekä lomakkeella että Suomen Ladun tapahtumakalenterissa, saat myös tapahtumabanderollin. Tee tilaus tästä: www.lyyti.fi/reg/nyu2020.

Lisätiedot järjestäjien tukipaketista kampanjasivuilta: www.suomenlatu.fi/nuku-yo-ulkona/etusivu/jarjesta-tapahtuma. Viestintämateriaali päivitetään kampanjasivuille kesäkuun alussa. Tällöin aloitetaan myös päätapahtumien markkinointi.

Muista jakaa Nuku yö ulkona -haasteen Facebook-tapahtumaa oman yhdistyksesi Facebook-kanavassa! Tapahtuman löydät: www.facebook.com/events/259530498764018

Kannustetaan kaikki luontoon yöksi! Vaikka ylioppilasjuhlien jälkeen, jos sellaiset on tiedossa.