Nukutaan yö ulkona 29.8.

ke 29. huhtikuuta 2020 07.45.00

Haastekampanja tulee taas! Toivottavasti myös kymmenet tapahtumat keräävät tuhansia nukkujia ympäri Suomen. Muista tilata materiaalituki yhdistyksen tapahtumalle!

Oletteko jo päättäneet järjestää yhdistyksen voimin Nuku yö ulkona -tapahtuman tai Metsähotellin® lauantaina 29.8.? Mikäli päätös on jo tehty, kannattaa ilmoittaa tapahtuman tiedot ja yhteyshenkilöt ja täten varmistaa tukipaketti tapahtuman järjestämiseksi: www.lyyti.fi/reg/nyu2020.

Materiaalipaketti sisältää niin näkyvyysbanderollin, tuubihuiveja vapaaehtoisille kuin viestinnällistäkin tukimateriaalia. Tarkan listauksen ja Metsähotellin järjestämiskriteerit löydät kampanjasivuilta suomenlatu.fi/nukuyöulkona. Muistathan, että Nuku yö ulkona -nimiselle tapahtumalle ei ole kriteereitä, eli se voi olla juuri teidän näköisenne tapahtuma!

Tukea ja vinkkejä

Tapahtumasuunnittelija Saija Suominen auttaa mahdollisissa tapahtuman järjestelyihin liittyvissä kysymyksissä. Tavoitat Saijan seuraavasti: puh. 050 356 0276, sähköposti: saija.suominen@suomenlatu.fi.