Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Nuku yö ulkona

to 20. toukokuuta 2021 08.00.00

Päätapahtumien valmistelut ovat täydessä vauhdissa. Tutustu kampanjasivuilla uusiin kampanjatunnuksiin ja tapahtumajärjestäjän vinkkimateriaaliin!

Nuku yö ulkona -kampanja vuodelle 2021 lanseerataan perjantaina 21. toukokuuta! Jaa yhdistyksen sosiaalisen median kanavissa haastekampanjan Facebook-tapahtumaa ja Instagram-kuvaa. Pääset lataamaan kuvat ja uuden kampanjan tunnuksen yhdistyksen käyttöön kampanjasivulta.

Samalta sivulta löydät myös vinkkimateriaalin, mitä ottaa huomioon yhdistyksen Nuku yö ulkona -tapahtumaa tai Metsähotellia järjestettäessä sekä joitain toteutusideoita. Lisää apua ja neuvoja saat Saijalta, ota rohkeasti yhteyttä!

Itse kampanjapäivähän koittaa lauantaina 28.8.

Tapahtumanjärjestäjän tukimateriaalin saat tilattua täältä: www.lyyti.in/NYU2021

Päätapahtumien eli isojen Metsähotellien valmistelut ovat myös täydessä vauhdissa. Kiilopäällä, Kiljavalla (Nurmijärvi) ja Piispalassa (Kannonkoski) tullaan majoittamaan yhteensä noin 2000 ihmistä - ennätysvuosi siis tulossa! Metsähotellien markkinointi aloitetaan viikon päästä ja osallistujien ilmoittautuminen avautuu juhannusviikolla. Näihin tapahtumiin haetaan myös vapaaehtoisia avoimella haulla, seuraa kanaviamme ja ilmoittaudu mukaan!

Lisätietoja:
tapahtumasuunnittelija Saija Suominen