Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Nuku yö ulkona 28.8.2021

ma 21. kesäkuuta 2021 12.00.00

Nuku yö ulkona -kampanjaa vietetään jo kuudetta kertaa 28.8.2021. Kiinnostaisiko teitä innostaa ihmisiä retkeilyyn ja luonnossa viihtymiseen? Metsähotellin® tai Nuku yö ulkona -tapahtuman järjestäminen on erinomainen tapa tuoda lähialueen ihmisille yhdistyksen toimintaa tutuksi ja samalla järjestää lämminhenkinen ja innostava tapahtuma luonnossa.

Suomen Latu kannustaa jäsenyhdistyksiä järjestämään Metsähotelleja ja Nuku yö ulkona -tapahtumia kaikkialla Suomessa. Kuka tahansa voi järjestää Nuku yö ulkona -tapahtuman, mutta Metsähotelli® puolestaan on rekisteröity tavaramerkki, jonka käyttöön on määritelty tietyt kriteerit. Lue lisää tapahtuman sivulta

Nuku yö ulkona laavulla, latumajalla tai tapahtuma perheille?

Nuku yö ulkona -tapahtuma voi olla juuri teidän yhdistyksenne näköinen! Tapahtuma voi sisältää pelkkää päiväohjelmaa ja vinkkejä lähistön telttapaikoista tai yön yli majoittumisen esimerkiksi omilla majoitteilla tai yhdistyksen latumajalla. Kuulostaisiko vaikkapa perheiden Nuku yö ulkona -tapahtuma teille sopivalta? Mitä on hyvä ottaa huomioon tapahtuman järjestelyissä, millaista ohjelmaa tapahtuma voisi sisältää? Lue kattava vinkkimateriaali.

Ilmoittaudu nopeasti järjestäjäksi!

Ilmoittaudu Metsähotellin® järjestäjäksi juhannukseen mennessä, ja tapahtumanne saa muun tukimateriaalin lisäksi Metsähotelli-banderollin. Nuku yö ulkona -tapahtumien 30 ensimmäistä järjestäjää saavat muun tukimateriaalin lisäksi Nuku yö ulkona-banderollin. Ilmoittaudu järjestäjäksi Lyytin kautta ja ilmoita tapahtuma Suomen Ladun tapahtumakalenteriin, ja saatte tukimateriaalin käyttöönne. Ilmoittaudu järjestäjäksi tästä.