Miksi tapahtuma ei näy Suomen Ladun tapahtumakalenterissa?

ti 11. elokuuta 2020 08.40.00

Kalenterin käytössä on muutamia niksejä, jotka on hyvä tietää.

Kuluvan kesän aikana Suomen Ladun kotisivuilla oleva tapahtumakalenteri on saanut uusia käyttäjiä. Tämä on hieno asia, sillä tavoitteemme on, että jäsenyhdistystemme tapahtumat löytyisivät kalenterista. Ovathan mielenkiintoiset ja houkuttelevat tapahtumat keskeinen tapa saada uusia jäseniä. Kalenterin käytössä on kuitenkin muutamia niksejä, jotka on hyvä tietää.

Ensinnäkin niiden syöttäminen Yhdistyspalvelu-sivuston kautta kirjautuneena. Näin toimimalla syötetty tapahtuma ilmestyy Suomen Ladun sivuille heti, eikä vaadi moderaattorin hyväksyntää.

Toinen niksi on, että tapahtumaa voi muokata ja myös poistaa vain se henkilö joka tapahtuman alunperin loi.

Kolmas hyvä käytäntö on, että vaikka kyseessä olisi useamman päivän mittainen retki, ei kestoksi kannata laittaa sen todellista kestoa, sillä eihän kukaan voi lähteä mukaan enää, kun retki on jo alkanut. Tarkemman keston voikin lisätä sitten kohtaan "lisätietoja".

Tarvittaessa autamme ja opetamme kalenterin käytössä mielellämme!

yhdistyspalvelut@suomenlatu.fi / Johanna Yli-Opas