Lounais-Suomessa kohti syksyä

ma 3. elokuuta 2020 10.25.00

Ajankohtaisia kuulumisia Lounais-Suomen latualueelta.

Poikkeuksellista kevättä seurasi poikkeuksellinen kesä. Iso osa latuyhdistysten tapahtumista jäi keväällä ja alkukesänä pitämättä. Loppukesä ja syksy tuo latualueelle maastopyöräilyn ja polkujuoksun lajikehitysillat, jotka sopivat niin kyseisen lajin aloittamista suunnitteleville yhdistyksille kuin jo toimintaa järjestäneille yhdistyksille. Alustavasti on sovittu myös frisbeegolfin lajikehitysillasta, joka järjestettäisiin Turussa, mutta siitä lisätietoa myöhemmin.

Muista nämä:

25.8. Maastopyöräilyn lajikehitysilta Säkylässä, ilmoittautuminen viim. 7.8. tahvanainenmarjo@gmail.com

29.8. Nuku yö ulkona -tapahtumat. Olethan muistanut ilmoittaa tapahtumasi Suomen Ladun tapahtumakalenteriin ja tilannut materiaalipaketin?

1.9. Polkujuoksun lajikehitysilta Huittisissa, Pyölönvuoren Laturinne. Ilmoittautuminen viim. 18.8. tahvanainenmarjo@gmail.com

26.9. Latualueen syyskokous Porissa

Marjo Tahvanainen