Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Lounais-Suomen latualueen terveiset

Äetsän Kunto81 ry:n pyöräilijät toivat viestikapulana toimivan LoLa-nallen Vammalan Retkeilijöille keväällä 2019..

Lounais-Suomen latualueen terveiset

ti 27. huhtikuuta 2021 08.42.00

Ajankohtaisia kuulumisia Lounais-Suomen latualueelta. LoLa-nalle on herännyt kevääseen ja kiertää taas Lounais-Suomessa.

Suomen Ladun kevätkokous pidettiin 25.4. etäkokouksena. Siihen ja koko viikonlopun etätapaamisiin osallistui mukava joukko latualueemme yhdistyksiä. Kiitos kaikille osallistumisestanne. Ennen kokousviikonloppua pidettiin kevään aluepalaveri, jossa kävimme yhdessä läpi ajankohtaisia asioita ja tulevia tapahtumia. LoLan sovitut tapahtumat pyritään järjestämään ja suunnitelmat jatkuvat. Noudatamme viranomaisten korona-ajan ohjeistuksia ja kokoontumisrajoituksia.

LoLa ympäri -polkupyöräviesti starttaa sunnuntaina 2.5. Sastamalan Vammalasta. Tapahtuman Facebook -sivulle on päivitetty pyöräviestin ajoympyrä, johon on päivitetty viestin eteneminen. Vielä taitaa kaksi päivämäärää puuttua. Muistakaa lisätä juttuja, valokuvia, videoita viestiosuudestanne tapahtuman Fb-sivulle. Jos et saa lisättyä, niin voi lähettää kuvia minulle, niin päivitän ne sivuille.

Latualueen kesäretki Repoveden kansallispuistoon järjestetään 17.-20.6.2021. Matka toteutetaan yhteiskuljetuksella, 1-2 linja-autolla. Matka on tarkoitettu kaikille latualueen latuyhdistysten jäsenille. Ilmoittautumisaikaa jatkettiin muutamalla päivällä, ilmoittaudu viim. 15.5. Matkaohjelman hintoineen ja lisätietoineen löydät facebook.com/lounaissuomenlatualue -sivun tulevista tapahtumista sekä Suomen Ladun tapahtumakalenterista. Esite on lähetetty myös maaliskuun LoLa Aluepostia-uutiskirjeessä ja se on mukana myös seuraavassa uutiskirjeessä. Jos et vielä saa uutiskirjettä, niin voit tilata sen suoraan minulta.

Muista myös nämä:

• Kävelykipinä -haaste toukokuussa, mahdollisesti omatoimiset kävelykipinä -tapahtumat.
    www.suomenlatu.fi/kavelykipina
  • Kävelykilometrikisa
  • Satakunnan Kansansoutu 2.-4.7.2021 (toivottavasti voidaan toteuttaa) www.kansansoutu.fi
  • Alueen syyskokous 2.10.2021 Piknik -risteily Turku-Maarianhamina-Turku
  • Canva -suunnitteluohjelman koulutus la 9.10.2021, Turussa

Aluepalaverissa ilmoitin, että en enää tämän vuoden jälkeen jatka alueyhdyshenkilönä. Minulla on ollut todella ilo ja kunnia toimia tässä pestissä jo useita vuosia. Varmasti on jo aika saada uusi ihminen vetämään tätä mielenkiintoista hommaa. Jos olet kiinnostunut tietämään lisää alueyhdyshenkilön tehtävästä, niin ota minuun yhteyttä. Tai vinkkaa asiasta latuystävällesi, joka voisi olla kiinnostunut tästä.

Kaikkea kivaa kevääseenne!

Marjo "Maikki" Tahvanainen