Lauantaina nukutaan yö ulkona

Kuva: Sampsa Sulonen

Lauantaina nukutaan yö ulkona

ke 26. elokuuta 2020 07.50.00

Suomen Ladun suurin kampanjapäivä on ovella! Olethan haastanut tuttavasi nukkumaan yönsä ulkona? Viime vuonna jopa 130 000 suomalaista nukkui yönsä ulkona - tavoitteena on tänäkin vuonna päästä vähintään samaan.

Tässä kohtaa jo kiitos jokaiselle aktiiville, joka on ollut mukana valmistelemassa Metsähotellien ja Nuku yö ulkona -tapahtumien toteutusta! Sekä niille sadoille vapaaehtoisille, jotka panoksellaan mahdollistavat tapahtumien toteutumisen lauantaina. Mahtavia toteutustapoja on taas mietitty - esimerkkinä nostettakoon Ulko-opejen ensimmäinen virtuaalinen Nuku yö ulkona -tapahtuma.

Tapahtumia löydät kampanjasivuilta suomenlatu.fi/nukuyöulkona ja Facebookista hakusanalla Nuku yö ulkona.

Yhdessä olemme jälleen tätä kampanjaa tehneet - kiitos!

Nyt on aika nauttia Suomen luonnon päivästä ja siitä, että saamme näinä haastavinakin aikoina edelleen ulkoilla.