Latu&Polku-lehden vapaakappaleet

ke 26. elokuuta 2020 12.10.00

Jäsenyhdistyksen etuihin kuuluu yksi maksuton Latu&Polku-lehden vuosikerta. Nyt on tullut aika päivittää yhdistyksen Latu&Polku-lehden vapaakappaleen saajan yhteystiedot.

Suomen Ladun jäsenyhdistys voi lahjoittaa yhden Latu&Polku-lehden vuosikerran jollekin taholle omassa kunnassa tai kaupungissa. Eniten lehtiä on ohjattu kirjastojen lukusaleihin, seuraavaksi suosituimpia ovat terveysasemat ja hyvinvointikeskukset. Vapaakappale on jäsenyhdistykselle maksuton, ja Suomen Latu hoitaa postituksen.

Kenet yhdistyksenne on nimennyt lehden saajaksi? Saajaa ei tarvitse vaihtaa, mutta yhteystiedot on hyvä päivittää muutaman vuoden välein.

Oman yhdistyksenne vapaakappaleen saajan voit tarkistaa jäsenpalvelusta: jasenpalvelu@suomenlatu.fi tai numerosta 09 8567 7450.