Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Kirsi Uusitalo. Yhteydenotot ja palautteet:

Latunen-verkostosta ideoita ja tukea lasten ja perheiden toimintaan

pe 16. syyskuuta 2022 14.34.00

Latunen-verkosto on tarkoitettu kaikille Suomen Ladun jäsenyhdistyksille. Olettehan mukana ja varmistatte ajantasaiset kuulumiset ja saatavilla olevan tuen lasten ja perheiden toimintanne järjestämiseen?

Verkoston jäsenet saavat aina ajantasaisen tiedon, millaista tukea, koulutusta, materiaaleja tai tapaamisia on tarjolla yhdistysten lapsille tai perheille suunnattuun toimintaan. Verkostoon kuuluminen ei edellytä mitään, jäsenet saavat 3-4 uutiskirjettä sähköpostiinsa ja kutsun vuosittaiseen Latunen-verkostotapaamiseen, johon voi halutessaan osallistua.

Olemme kesän aikana pyytäneet Latunen-jäseniä päivittämään yhdistyksen yhteystiedot ajan tasalle, sillä vanha Latunen-osoiterekisteri poistetaan käytöstä kuluvan syksyn aikana. Mikäli tämä on yhdistyksellänne edelleen tekemättä tai haluatte liittyä uutena yhdistyksenä Latunen -verkostoon, toimi seuraavasti:

• Ilmoita tämän linkin kautta yhdistyksestäsi ne henkilöt, jotka haluavat kuulua Latunen -verkostoon
  • Verkostossa voi olla yhdistyksestänne niin monta jäsentä kuin haluatte, mutta nimetkää yksi ensisijaiseksi Latunen-yhdyshenkilöksi. Tämä henkilö on se, johon otamme yhteyttä, jos Suomen Ladulla on jotakin yhdistyskohtaisia terveisiä ja tälle henkilölle myös lähetämme mahdolliset materiaalit yhdistyksen käyttöön.
  • 30.9.2022 mennessä yhteystietonsa päivittäneet yhdistykset saavat kiitokseksi upeat säänkestävät A3-kokoiset luontopolkutaulut. Taulusetissä on yhteensa 26 taulua, kaikille vuodenajoille, joten niistä riittää tekemistä omatoimisen perheiden ulkoilun innostamiseen pidemmäksi aikaa.