Lähdetään melomaan yhdessä (etänä) kesäkuussa!

Kuva: Antero Aaltonen

Lähdetään melomaan yhdessä (etänä) kesäkuussa!

ti 26. toukokuuta 2020 13.38.00

Suomi Meloo ry kutsuu kaikki entiset, nykyiset ja tulevat melojat suunniteltuna tapahtuman aloitusviikonloppuna 6.–7.6.2020 mukaan Suomi Meloo -aiheiseen some-tempaukseen melomaan yhdessä – etänä.

Varsinaisen Suomi Meloo -tapahtuman pitäessä olosuhteiden pakottamana välivuottaan, mietimme vaihtoehtoisia tapoja koota tutut (ja vielä tuntemattomat) kanssamelojat ulkoilemaan yhdessä, tietenkin Suomi Meloo -hengessä. Näin etätöitä ja -opiskelua harjoiteltuamme päädyimme sovittamaan myös tapahtumamme etä-toimintamalliin kesäkuussa 2020.

Tällä kertaa voimme osallistua Suomi Meloo -tapahtumaan mistä päin tahansa, kunhan alla on kanootti. Ja mielellään myös vettä (ei välttämätöntä).

Jaa kuva ja lyhyet terveisesi kanssamelojille tunnisteella #etäsmeloo sosiaalisen median kanavilla (Instagram/Facebook). Paikka voi olla vaikkapa oma kotirantasi tai kenties jokin myöhemmin melottavista tai jo melotuista Suomi Meloo - osuuksista. Kerrothan tekstissäsi, jos sijaintiisi liittyy jokin tapahtumaamme liittyvä muisto.

Nähdään kesäkuussa somessa! Noudatathan osallistuessasi kulloinkin voimassa olevia kokoontumisrajoituksia.

#etäsmeloo