Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Keväisiä tunnelmia Lounais-Suomesta

ke 24. maaliskuuta 2021 14.20.00

Ajankohtaisia kuulumisia Lounais-Suomen latualueelta.

Hiihtokelit vielä jatkuvat jopa täällä Sastamalassa ja samaan aikaan leskenlehdet jo kukkivat. Eilen laskeutui satapäinen joutsen- ja hanhiparvi läheiselle pellolle. Kevät! On siis kevät ja kevätkokousten aika. Etäkokoukset ovat tulleet jo tutuiksi ja voimme vain toivoa, että ensi keväänä ei enää olisi poikkeusaikoja.

Lähetin latualueen puheenjohtajien etätapaamisen muistion ja esitysdiat 3.3. MailChimp-ohjelmalla alueemme yhdistysten puheenjohtajille, varapuheenjohtajille, sihteereille ja tiedottajille. Joku kertoi, että viesti oli mennyt roskapostiin ja joku toinen taas kertoi viestin menneen sosiaaliset verkostot -osaan. Toivottavasti kaikki kuitenkin ovat viestin lukeneet ja tiedot myös jaettu eteenpäin omissa yhdistyksissä.

Tulossa:

• LoLa ympäri -polkupyöräviesti lähtee liikkeelle sovitusti 2.5. Maaliskuun aikana tulee vahvistaa ajopäivät. Vasta muutama yhdistys on ilmoittanut minulle oman osuutensa.
  • Aluetyöryhmä kokoontuu etänä 24.3. ja mietimme yhdistysvierailujen ja kesän kansallispuistoretken toteuttamista.
  • Retki Repovedelle on edelleen suunnitelmissa 17.-20.6.2021.
  • Oletteko jo ilmoittautuneet Kävelykipinä -haasteeseen?

Ulkoillaan ja pysytään terveinä!

Marjo "Maikki" Tahvanainen
Lounais-Suomen latualueen alueyhdyshenkilö