Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Kesäterveiset Lounais-Suomesta

Kuva: Salon Samoojat ry:n kuva-arkisto

Kesäterveiset Lounais-Suomesta

ma 21. kesäkuuta 2021 15.00.00

Ajankohtaisia kuulumisia Lounais-Suomen latualueelta.

Kiitos kaikille alueemme latuyhdistyksille, kun olitte mukana viemässä LoLa ympäri -polkupyöräviestiä. LoLa-nalle sai jälleen paljon uusia, mukavia kokemuksia. Polkupyöräviesti on nyt toteutettu kaksi kertaa ja voisi olla aika miettiä jotain uutta tilalle. Tuleeko kenellekään mitään ideaa? Ensi vuoden aluetapahtumat päätetään alueen syyskokouksessa.

On hieno lukea yhdistysten Facebook-päivityksistä tapahtumista, joita onneksi taas pystytään järjestämään. Kävelykipinä -tapahtuman arvonnat on suoritettu, onnea voittajille. Tällä kertaa ei voittoja tullut Lounais-Suomen alueen yhdistyksille, vaikka hienosti olimme edustettuina tässäkin tapahtumassa.

Nyt on juhannusviikko ja aurinko paistaa, suorastaan kuumottaa. Syksyllä meillä on muutama aluetapahtuma. Kesäkuun uutiskirjeen mukana oli kutsut Canva-koulutukseen ja alueen syyskokoukseen, olethan jo lukenut ne? Jos et ole saanut alueen uutiskirjettä, niin voit tilata sen minulta. Uutiskirjeessä oli myös linkki LoLa ympäri -polkupyöräviestin tapahtumakuvista tehtyyn videoon.

Tulevia tapahtumia:
La 28.8. Nuku yö ulkona -tapahtumat
La 2.10. Alueen syyskokous, Piknik -risteily Turku-Maarianhamina-Turku
La 9.10. Canva suunnitteluohjelman koulutus, Turku

Nyt uidaan ja nautitaan Suomen suvesta.

Hyvää kesää kaikille!

Marjo "Maikki" Tahvanainen