Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Kaisa Pyhälä aloitti Suomen Ladun EU-hankekoordinaattorina

pe 12. maaliskuuta 2021 11.40.00

Kaisa Pyhälä aloitti 1.3.2021 Suomen Ladussa EU-hankekoordinaattorina vuoden määräaikaisella pestillä.

Kaisan päätehtävä on luoda järjestölle EU-hankkeiden (Erasmus Sport ja muut mahdollisuudet) toiminta- ja  hallinnointimalli. Tehtävään kuuluu tunnistaa Suomen Ladun strategiaa tukevia teemoja, joilla on yhtymäkohtia potentiaalien rahoituslähteiden tavoitteisiin. Tehtävään kuuluu tämän lisäksi kumppaneiden hakeminen eli konsortion kokoaminen, hankesuunnittelu ja hankehakemuksen laatiminen. Toteutuvien hankkeiden osalta tehtävään kuuluu myös luoda hankkeiden seurannan ja raportoinnin prosessit.

Osallistu-tiimi on Kaisan kotipesä, mutta hankeaihiota perataan kaikkien tiimien ja mahdollisten kumppaneiden kanssa.

Kaisan vahvuuksia hanketyössä on kattava kokemus liikunta- ja nuorisoalan järjestöistä. Hän on työskennellyt mm. koulutussuunnittelijana, yhteiskuntavastuupäällikkönä ja toiminnanjohtajana. Tehtävissä on korostunut kokonaisuuksien hallinta. Viime vuodet Kaisa on hankkinut lisää osaamista opiskelemalla hallinnon ja organisaation tutkimusta (VTM) ja johtamista.

“Suomen Ladussa työskentely on mielekästä, koska olen ulkoiluihminen. Saan voimaa ja rauhaa luonnosta. On hienoa, että voin hyödyntää sekä liikunnanohjaajan koulutusta, järjestökokemusta ja maisterin opintoja tässä tehtävässä”, Kaisa kertoo.