Järjestön kevätkokous

ke 25. maaliskuuta 2020 16.00.00

Tämän vuoden kevätkokous toteutetaan etäkokouksena. Käytämme kaksiosaista kokousmallia ja jäsenyhdistyksiltä pyydetään alustavia kantoja päätösasioihin jo ennen kokouksen alkua.

Kokouskutsun mukana kaikille jäsenyhdistyksille lähtee valtakirjakysely, jolla yhdistykset nimeävät edustajansa vuosikokoukseen ja samalla kertovat alustavat kantansa kokouksen päätösasioihin.

Näiden alustavien kantojen pohjalta valmistellaan kevätkokouksen ensimmäinen osa, jossa keskustellaan Google Drive -ympäristössä kokouksen päätösasioista. Tässä kevätkokouksen ensimmäisessä osassa (23.-25.4.) osallistujina ovat viralliset kokousedustajat jäsenyhdistyksistä.

Toinen osa on alkuperäisen aikataulun mukaisesti sunnuntaina 26.4. klo 9, mutta nyt siis uudessa tilanteessa tämäkin osa toteutuu etäkokouksena. Tähän kokoukseen ovat tervetulleita läsnäolijoiksi kaikki Suomen Ladun jäsenet. Äänioikeus on edelleen vain virallisilla kokousedustajilla. Kaikki kevätkokouksen päätökset tehdään tässä kokouksen toisessa osassa. Kokouskutsu lähetetään ke 1.4.2020.

- Kevätkokouskutsu ohjeineen lähtee 1.4.
- Jäsenyhdistykset palauttavat valtakirjakyselyn 22.4. mennessä
- Kokouksen I-osa 23.-25.4. Drive-ympäristössä