Hyvinvointipolku mielen maisemiin -materiaali on valmis

Kuva: Matti Vesterinen

Hyvinvointipolku mielen maisemiin -materiaali on valmis

ti 19. toukokuuta 2020 15.14.00

Kuvalliset kysymystaulut johdattelevat polulla kulkijat oman mielen maisemiin.

Suomen Ladun Hyvinvointia luonnosta -työryhmä pohti huhtikuun kokouksessaan miten Hyvinvointi-teemaa voisi viedä yhdistyksissä eteenpäin tänä poikkeuksellisena epidemia-keväänä, jolloin hyvinvointia luonnosta -teema on entistä ajankohtaisempi.

Tuloksena syntyivät kuvalliset kysymystaulut, joissa työryhmän jäsenten Minna Kainulaisen tekemät kysymykset (Kainulaisen kirjasta: Omaan tahtiin. 190 askelta omien oivallusten polulla) sekä hänen ja Matti Vesterisen kuvat johdattelevat tällä polulla kulkijat oman mielen maisemiin. Hyvinvointipolku kysymyksineen sopii kaikenikäisille. Polun voi kiertää yksin mietiskellen tai yhdessä kysymysten ääreen hiljentyen. Ohjeet polun pystytykseen sekä tulostettavat kysymystaulut löytyvät Yhdistyspalvelu-sivuston aineistoista