Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Marianne Holmberg ja Kirsi Uusitalo. Yhteydenotot ja palautteet:

Hannu Tiusanen aloitti yhteiskuntasuhteiden asiantuntijana

to 28. huhtikuuta 2022 09.15.00

Hannu Tiusanen on aloittanut 25.4. yhteiskuntasuhteiden asiantuntijana Suomen Ladussa. Hän sijaistaa opintovapaalle jäänyttä Anne Rautiaista.

Hannulla on monipuolista kokemusta sekä yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta että liikunta- ja urheilun alalta. Ennen Suomen Latuun siirtymistä hän toimi valtiovarainministeri Annika Saarikon eduskunta-avustajana ja sivistyspoliittisena asiantuntijana Keskustan eduskuntaryhmäkansliassa. Hannu on toiminut myös useissa politiikan sekä liikunta- ja urheilualan luottamustehtävissä, kuten useamman kauden kuntapolitiikassa ja Etelä-Savon Liikunnan hallituksessa.

Liikunnan harrastaminen on Hannun sydäntä lähellä ja eritoten luonnossa liikkuminen, kuten suunnistus, hiihto tai juokseminen. Yhteiskuntasuhteiden asiantuntijana hän pääseekin yhdistämään intohimonsa kohteet: yhteiskunnallisen vaikuttamisen sekä liikunnan että luonnon virkistyskäytön.

Hannun tavoittaa numerosta 044 493 8469 ja osoitteesta hannu.tiusanen@suomenlatu.fi.