Hallitus kokousti ennen kevätkokousta

ti 28. huhtikuuta 2020 15.46.00

Hallituksen neljäs kokous käsitteli pääasiassa kevätkokouksen asiakirjoja.

Kokousedustajien keskustelut kevätkokouksen I-osasta, sekä jäsenyhdistysten alustavat kannat valtakirjakyselystä esiteltiin hallitukselle kokonaisuudessaan ja hallitus kävi niiden pohjalta laajan keskustelun. Erityisesti jäsenmaksun korotuksesta, perheliikunnan merkityksestä ja perhe- ja rinnakkaisjäsenten jäsenmaksuosuuksista käytiin pitkä keskustelu.

Tulevista järjestökokouksista hallitus on jo päättänyt, että kevään 2021 kokous toteutetaan Ruissalossa, tämän kevään kokouksen peruunnuttua. Syyskokous 2021 päätettiin järjestää 29.-31.10.2021 Lappeenrannassa, Holiday Club Saimaassa. Tämän vuoden syyskokous toivottavasti toteutuu suunnitelmien mukaisesti Ikaalisissa 24.-25.10.

Toiminnanjohtajan katsauksessa hallitukselle esiteltiin ajankohtaisia kuulumisia toimistolta. Erityisenä positiivisena uutisena nousi työntekijöiden keskuudestaan äänestämä Vuoden työntekijä -kunnianosoitus, jonka tänä vuonna sai Elli Keisteri-Sipilä. Perusteluissa todettiin mm. että Elli on aina positiivinen ja iloinen, hän toimii aina järjestön parhaaksi ja pitää jäsenyhdistykset mielessä. Onnittelut Elli!

Kirsi Uusitalo