Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Frisbeegolfin Mestaruuskilpailut

ke 11. elokuuta 2021 14.23.00

Suomen Ladun Frisbeegolfin Mestaruuskilpailut järjestetään Tuusulassa 11.9.2021.

Kisat pelataan kahdella 18-väyläisellä radalla: Ford Amateur DiscGolfPark (Ojakärsämöntie 12–10, 04300 Tuusula) ja Ford DiscGolfPark (Kilpailutie 7, 04300 Tuusula).

SARJAT

• Kilpasarja miehet
  • Kilpasarja naiset
  • Harrastajasarja miehet
  • Harrastajasarja naiset
  • Junioripojat (alle 18 vuotta)
  • Junioritytöt (alle 18 vuotta)
  • Joukkuekisa

Junioriluokkiin saavat osallistua kaikki alle 18-vuotiaat ja 18 vuotta vuonna 2021 täyttävät.

JOUKKUEKISA

Joukkue muodostetaan 3 henkilöstä, joiden tulee olla samasta yhdistyksestä. Joukkueessa saa olla naisia tai miehiä. Joukkueet tulee ilmoittaa kilpailupäivänä kilpailun johtajalle. (TD= tournament director).

KILPAILUMUOTO

Kaikki sarjat aloitetaan Ford Amateur DiscGolfPark -radalla. Tämän jälkeen miesten kilpasarja siirtyy pelaamaan toisen kierroksen Ford DiscGolfPark -radalle. Muut sarjat jatkavat toisen kierroksen Ford Amateur DiscGolfPark -radalla.

Yksilö- ja joukkuekisa. Pelataan kaksi kierrosta (2 x 18 väylää) Tuusulan frisbeegolfradoilla. Osallistumisoikeus on kaikilla Suomen Ladun jäsenillä.

Ratoihin tutustumiseen kannattaa varata hyvin aikaa ratojen suosion takia.

AIKATAULU

• Ilmoittautuminen kilpailun johtajalle 8.15–8.30
  • Pelaajakokous 8.40
  • Ensimmäinen kierros 9.00

Toinen kierros aloitetaan sen jälkeen, kun kaikki sarjat ovat pelanneet kierroksensa loppuun. Rata on Suomen Ladun käytössä vain rajoitetun ajan radan suosion takia. Ensimmäisen kierroksen jälkeen miesten kilpasarjan pelaajat siirtyvät Ford DiscGolfParkkiin. Rata ei ole Suomen Ladun omassa käytössä, joten kierros pelataan muiden radan käyttäjien kanssa.

Palkintojenjako välittömästi tulosten selvittyä Ford DiscGolfParkin parkkipaikalla. Tasatulosten sattuessa sijat 1–3 ratkaistaan sudden death -menetelmällä.

ILMOITTAUTUMINEN JA MAKSUT

Ilmoittautuminen 3.9. mennessä osoitteeseen info@vantaanlatu.com
Maksut Vantaan Latu ja Polku ry:n tilille FI91 5720 1055 5013 04, viite 30915.
Osallistumismaksu 30 € hlö / kilpasarjat, 20 € hlö / muut sarjat ja 30 € / joukkue.
Kilpailumaksuun sisältyy keittolounas kierrosten välissä.

TULOKSET

Kilpailussa käytetään Disc Golf Metrix -palvelua, jonne tulokset on mahdollista syöttää livenä kesken kierroksen millä tahansa älylaitteella. Riittää, että omassa ryhmässä yhdellä on sopiva puhelin. Tämän lisäksi käytössä perinteinen paperimerkkaus.

PALKINNOT

Lajiaiheisia tavarapalkintoja, joiden arvo kilpasarjoissa on korkeintaan 100 € ja muissa sarjoissa korkeintaan 50 €. Kolme parasta palkitaan / sarja sekä joukkuekilpailun voittaja kiertopalkinnoilla.

MAJOITUS

Lähialueilla on tarjolla eritasoisia majoitusmahdollisuuksia. Jokainen hoitaa varauksen itse.

KILPAILUN JOHTAJA

Henri Sipiläinen, henri.sipilainen@gmail.com, puh. 050 360 5900