Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Elokuiset terveiset Lounais-Suomesta!

ke 18. elokuuta 2021 09.00.00

Ajankohtaisia kuulumisia Lounais-Suomen latualueelta.

Hellekesä takana, syksyä kohti mennään, mutta ulkona on kuitenkin vielä melko lämmintä. Koronan vuoksi poikkeusmeiningillä jatketaan Lounais-Suomessakin vielä jonkin aikaa ja moni yhdistys joutuu supistamaan ja muuttamaan toimintaansa. LoLa:n syyskokous on sovittu pidettäväksi lauantaina 2.10. Viking Linen Piknik-risteilyllä Turku-Maarianhamina-Turku. Haluaisin kuulla alueemme yhdistyksiltä, onko yhdistyksenne osallistumassa kokousristeilylle vai järjestämmekö etäkokouksen? Lähetän kyselyn vielä myös sähköisesti yhdistysten puheenjohtajille. Aluetyöryhmä kokoontuu 30.8. ja siihen mennessä olisi hyvä tietää yhdistysten ajatukset kokouksen toteuttamistavasta.

Aluetyöryhmä tekee alustavan ehdotuksen ensi vuoden toimintasuunnitelmasta ja toivoisin kovasti alueelta myös yksittäisten jäsenten toiveita. Olisi kiva tietää, minkälaisia aluetapahtumia juuri Sinä toivoisit ja mikä koulutus juuri Sinua kiinnostaisi. Lähetä ajatuksesi minulle sähköpostilla viim. 29.8.

Etsintäkuulutan vielä henkilöä, joka olisi kiinnostunut jatkamaan latualueemme alueyhdyshenkilönä, kun itse jätän tehtävän tämän vuoden jälkeen. Nyt vapautuu mukaansatempaava ja mielenkiintoinen tehtävä Suomen Ladun ja Lounais-Suomen latualueen toiminnassa. Kerron mielelläni lisää.

Elokuun viimeiset viikot ovat menossa ja kohta nukutaan yö ulkona. Osallistuthan sinäkin 28.8. Nuku yö ulkona -haasteeseen ja haasta myös kaverisi tai perheesi mukaan. Kuten Suomen Ladun sivuilla lukee – Nuku yö Suomen suurimmassa luksushotellissa, luonnossa!

Mukavaa syksyn odotusta ja ollaan yhteydessä!

Marjo "Maikki" Tahvanainen
Lounais-Suomen latualueen alueyhdyshenkilö