Yhdistyspalveluiden ajankohtaiset uutiset ovat Suomen Ladun tuottamia. Uutisista vastaavat Anniina Iivarinen ja Marianne Holmberg. Yhteydenotot ja palautteet:

Aika päivittää tiedot yhdistyspalveluun!

ke 17. helmikuuta 2021 10.30.00

Hyvin täytetty ja ylläpidetty yhdistyskortti on tärkeä viestintäkanava jokaiselle yhdistykselle.

Yhdistyspalvelussa jokaisella yhdistyksellä on oma yhdistyskortti, joka sisältää tietoa yhdistyksestä, sen luottamushenkilöistä sekä ajankohtaiset yhteystiedot. Tarkistathan siis, että yhdistyksesi tiedot ovat ajan tasalla Yhdistyspalvelussa.

Järjestämme myös maaliskuun aikana jokaiselle latualueelle oman yhdistyskortti-illan verkossa, jossa käymme läpi miten yhdistyskorttia päivitetään ja mitä tietoa siellä olisi hyvä olla. Yhdistykset voivat osallistua oman latualueensa webinaariin ja päivittää samalla tietonsa ajan tasalle, erikseen ilmoittautumista ei tarvita.

Varmistathan, että webinaariin osallistuvalla henkilöllä on käyttäjätunnukset Yhdistyspalvelu-sivustolle. Jos tunnukset ovat unohtuneet tai niitä ei ole, pyydä tunnukset tästä linkistä hyvissä ajoin ennen webinaaria!

Ma 8.3. klo 18:00-19:30 Lounais-Suomen Latualue, linkki webinaariin: https://meet.google.com/biu-zvwe-qec
To 11.3. klo 18:00-19.30 Uudenmaan Latualue, linkki webinaariin: https://meet.google.com/rwj-xgcy-ycf
Ma 15.3. klo 18:00-19:30 Kymi-Vuoksen Latualue, linkki webinaariin: https://meet.google.com/nof-tamy-qim
Ke 17.3. klo 18:00-19:30 Savo-Karjalan Latualue, linkki webinaariin: https://meet.google.com/mwe-mypv-cff