Uusimmat uutiset

16.12.2019

Luottamushenkilöiden koulutuspäivät 2020

Oletko yhdistyksesi uusi tai vanha luottamushenkilö? Tervetuloa koulutuspäivään, jossa saat runsaasti tietoa Suomen Ladun toiminnasta ja palveluista.

13.12.2019

Uuden puheenjohtajan ensimmäisiä toimia

Vaihtuuko yhdistyksessänne puheenjohtaja? Onko hän ollut mukana toiminnassa ennen? Oheinen muistilista auttaa käyntiin pääsemisessä.

Ikäinstituutin liikunnan ja mielen hyvinvoinnin ajankohtaisia asioita

Tutustu maksuttomiin koulutuksiin ja hyödynnä uusia materiaaleja.

9.12.2019

Tuumat ja tuntumat: Latukartanon nousu ja (t)uho – osa II

Tuumat ja tuntumat oli Suomen Ladun ex-toiminnanjohtaja Tuomo Jantusen palsta Latu ja Polku -lehdessä kesäkuusta 1989 tammikuuhun 2006. Näitä tietoiskuja tuli jäsenistön luettavaksi kaikkiaan 132 kpl. Nyt meillä on mahdollisuus lukea vielä sellaisia tarinoita, joita ei ole aikaisemmin julkaistu. Näitä on 52 kpl eli uusi historiallinen tarina joka toinen viikko kahden vuoden ajan.

Akumaja kutsuu retkeilemään

Marraskuu on jäsenyhdistysten ennakkovarausaikaa vuodelle 2020. Majan käyttö koulutustoimintaan on etusijalla varauksia tehdessä.

Luottamushenkilöiden tietojen päivitys

Muistathan päivittää Yhdistyspalvelut-sivustolle uusien luottamushenkilöiden tiedot.

Vuoden talviuintipaikka

Mikä on mielestäsi paras talviuintipaikka?

Haku Nuku yö ulkona -päätapahtumaksi

Haemme neljää päätapahtumaa 29.8. järjestettävälle Nuku yö ulkona -kampanjalle. Uudellemaalle haemme vähintään 400 hengen Metsähotellia®, muualle Suomeen vähintään 200 hengen Metsähotelleja®.

Ulkona kuin lumiukko

Lumiukkoja rakennettiin viime talvena yli 10 000, hienoa! Onhan yhdistyksenne mukana kampanjassa tulevana talvena? Pistetään yhdessä vielä paremmaksi ja rakennetaan ennätysmäärä lumiukkoja 1.2.-8.3. välisenä aikana.

Vapaaehtoisten viikkoa vietetään 29.11.–5.12.

Vapaaehtoisten päivänä 5.12. Kansalaisareena palkitsee Vuoden vapaaehtoisen 2019.